Sabtu, 21 Julai 2018

Terima Kasih Ya Allah

Allah Akbar
terima kasih ya Allah ats segala kurniaMu
nnt aku tulis lagi dalam kereta ni ondaway balik
aku tengah tunggu maira


ok aku dah sampai rumah ni..
masih terkial kial aku type guna mac book ni
namun macam mana pun bila hati kau dah suka
semua benda tak elok pun kau akan suka ..itu lah hati

ok aku nak share jap
aku beli mac book air ni rm 3299
dan aku nak bagi tau ini antara harga yang termurah tau! ok aku beli sekali dengan kabel LCD biasalah semua nak yg ori

aku beli yg storage 128G je sebab sekarang kan dh ada clouds so ko boleh je simpan bahan dalam acount yes GD iaitu google drive . tak pun pakai externak hard disc.

sebagai guru aku tak lah memerlukan komputer yang. buat kerja terlalu berat ..video sikit sikit tu adalah kan ... so mac book aku ni jenis Air sahaja idoklah level Pro sangat

rezeki rezeki... kawan aku pakai lenovo pun bayar 3k lebih tau,
ok..korang !!! yg paling bestkan tak payah beli scan virus tu apa dia ...protector tu dia kan jaga lappy kita ni best gilak! sekarang nak buat keje pun tak susah ko boleh buat dalam google doc google sheet dan lain lain
tak payah nak bayar 285 utk dapatkan license microsoft office.

so tadi aku beli cash aje..nnt dapat duit sewa rumah aku bayar lah balik hihi.. hutang dengan diri sendiri ada aku kesah .. aku berhutang pada diri aku ko rasas? kalau tak bayar aku jugak bukan ko yang susah ...gila ke hape.. weng sikit bila dah dapat beli mac book..
dudulkan aku admire gila bila nampak org bukak lappy dia ada lambang apple rasa takjub snagat weh! kaya nye dia , itu dulu yang terbit dalam hati aku ni ..
keh keh! bila dah dapat tak lah rasa kagum sgt ..ok jewww!

ya Allah Aku tak tahu macam mana nak zahirkan betapa aku rasa brsyukur sangat denga segala kurniaan Allah SWT pada aku . macam rasa terlalu banyak nikmat yang Allah SWT telah kurniakn ..ya Allah Ampunkan dosa aku ..jangan lah dengan nikmat ini menjadikan aku lebih lalai sepatutnya kau kan lebih mentaati Mu Ya Allah SWT.

kagum dalam gelap tertiba keyboard dia bercahaya ..ajaib weh ! hahah

eh ter balik pulakkk

itu jelah yg aku nak share korang boleh ke Mac City utk beli jugak .. ok ..tulah kan aku suh simpan duit ko g travel ..keh keh... ok ! semoga tahun ni aku kan ke Instanbul Aamin .




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...