Jumaat, 11 Disember 2020

KEBUN MINI ME

 AKU BARU BERJINAK JINAK NAK TANAM SAYUR...

Besar ni je pokok pokok aku tanam ..belum banyak lagi

Ni pokok nenas ...aku beli nenas tanamkan .harap mengeluarkan hasil ....

poko ni Kak Rahidah yang bagi ..aku suka kak rahidah ..baik sgtt...

pokok ni aku beli kat pasar Kg Sg Rokam

Ni suami aku yang semai ...

Bayam brazil , yeop bagi ..

kailan baru bercambah

ni salad...

tomato ..aku amik biji dia dari buah dalam peti ais

yeay ,,cili dan bercambah ..cili aku amik dari dalam peti ais


seronok rupanya berkebun ni ..tambah kalau dah keluar daun ..rasa happy sgt ..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...