Khamis, 17 Disember 2020

Langkawi Day 3 , 2020

Khamis , hari ketiga di Langkawi. Semalam kami bekpes roti canai. Hari ni pun sama . Kebetulan nak isi minyak kami jumpa kedai Roti Canai Gelam . Maka singgah makan kejap. 
Lepas tu aku nak cari ATM terdekat di Chenang Mall. Maka kami ke sana ... ingat nak beli brg bodyshop mahai nauu.. terus ajak budak budak ni lepak makan Mc D dekat Md D desert.. seronok lepak situ .. happening ... kat situ aku perasan ada banyak port makan yg happening 

Ada A loft kedai roti Dr Mahathir
Pizza Hut
Subway
Starbuck 
KFC
Old town white coffee tutup sementara 
Ada depan tu mc donald
Ada gak aku nampak bread stories
Kiranya ada macam macam kat Chenang 
Sebab tu org suka stay pantai Chenang 






Makan tengah hari aku order dengan food panda je.. aku beli Nasi ayam kunyit Kedawang 3 bungkus total RM18. Masuk delivery dalam RM 23.29.. kira oklah .. ko tak payah nak kuar minyak g carik kedai makan ... order je dah sampai

Petang tu mandi laut lagi ... kali ketiga budak budak ni tak tau penat ... lantaklah bila lagi nak mandi laut kan ... kang dh penat diorg stop lah ....




Sementara itu mak dia layan kopi dengan biskut daim ... Allahu ... bila nak start diet ni ...

Oklah .. esok hari terakhir. Kami akan balik pada hari sabtu. Ahad suami ada program kat Melaka. 

Harap nya dpt sampai pada masa yg ditetapkan. 
Semoga dipermudahkan urusan semua org...


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...