Khamis, 10 Disember 2020

SMITH & NOBLE LUXE CAST IRON

Smith & Noble Luxe Cast Iron 5L/25cm


RM280

 korang ingat kan betapa aku nak sangat pakai periuk Le Crueset .. so sebelum aku beli yang harga RM800 aku try test dulu yang ni ..RM280 ..utk 5L aku rasa tak besar mana ..tapi utk aku pakai hari hari ni kira ok sgt ...

aku nak test best tara mana periuk ni ...

aku order lama sejak bulan 8 kot ..bulan 12 baru sampai ko!!! sabar tak sabar je kiranya aku ni ...


lagi satu bab renovate dapur tu aku nak buat tetapi dengan beberapa ubahsuai ...aku nak tunggu ASB annouce dulu baru aku keluarkan duit buat modal renovate dapur...aku harap ada lah rezeki lebih tapi ikut iklim ekonomi negara tahun ni ..aku rasa jangan rugi sudahlah

oklah ..nnt kalau aku dh dpt periuk ni aku upload gambar nya ..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...