Khamis, 24 Disember 2020

SILVERDALE SET by LEGEND

 Aku terbaca pos Mona Din ..pengasas Leesa Cosmetics pasal pinggan mangkuk set Silverdale ..aku pun pm beliau .

teringat masa tahun 2016 .aku ada makan di kedai dia ..sekali anak aku yang mana ntah masukkan garfu dalam handbag aku ...kebetulan aku wassap dia ..aku bagitau dan minta halalkan ..alhamdulillah dia halalkan ...

ni set dia ....katanya aku akan dapat 40 pisces. 

aku tak pasti yang mana satu aku akan dapat ....tapi ikutkan katanya termasuk set tea...

ni set Tea nya lawa kan ...

S I L V E R D A L E By LEGEND
40pcs for 6 person
Packing 1:
♦️
10” Dinner Plate x 6pcs
♦️
8” Siam Rice Bowl x 6pcs
♦️
8”Salad Plate x 6pcs
♦️
12” Chop Plate x 1pc
♦️
9” Salad Bowl x 2pcs
♦️
5.5” Fruit Dish x 2pcs
♦️
14” Oval Platter x 1pc
♦️
9.2” Tureen x 1/1
Packing 2:
♦️
Teapot x 1/1
♦️
Cup x 6pcs
Saucer x 6pcs

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...