Rabu, 16 Disember 2020

Wan Thai Langkawi Restaurant review 2020

 

Makanan di sini walaupun agak mahal. Harga macam Thai Aunthentic tapi aku rasa berbaloi dengan harga. 
Kami makan sekeluarga dalam RM155 total. 
Apa menu kami makan?
 
Nasi putih 5
Siakap medium 3 rasa
Sotong goreng tepung 
Kailan ikan masin small
Tomyam campur medium
Air sirap satu jug

Masakan dia sedap. Dan sangat selesa makan kat situ . Dibawab aku sertakan menu makanan beserta harga utk panduan korang. 

Mmg makan kedai tomyam tepi jalan lagi murah ... tapi ni tak crowded dan masakan pun cepat je sampai. 

Oklah nnt cuba kedai tomya yg lain 
* suami aku ingga bawa aku makan sini masa honeymoons 2006 dulu hahha...




Menu nya..


Siakap 3 rasa


Gambar lain tak sempat tangkap. Sibuk makan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...