Ahad, 20 Disember 2020

Pencinta Kopi

Kami mulakan perjalanan kami dengan menikmati kopi Dunkin' Donuts' 

yang pada aku rasanya biasa ..kebiasaan kopi latte yang aku minum ...

aku beli set sekali dengan percuma dua donut ..so harga dalam RM15 ..tak ingat berapa exacty sen dia
..hahha


ini adalah kedai kopi yang aku jumpa area Kangar ..actually aku nak pergi kedai satu lagi ..tapi disebabkan tutup so aku singgah beli kopi kat sini ..

Aku tak pastilah ..tapi setakat ni aku rasa kopi ais kurang kaw berbanding yang panas...tapi kali ni aku cuba mocha ice 


mocha ice RM15 kot ..pada aku mahal ..better aku beli starbucks hahah..


ok paling win yang aku dapat rasa sepanjang perjalanan kami ke Langkawi ni adalah kopi terbaru di The Loaf kat Pantai chennang ! ...mmg masyukk....versi guna pandan dan gula melaka mmg lazat !


yang ni cappucino latte ..rasanya biasa 




memandangkan kami kenyang tak jadi beli apa apa roti


sampai hotel Holiday villa kami pergi sekali je breakfast kat hotel..mmg tak berapa ada pilihan makanan ...





dalam bilik still layan kopi jugak ...









 

1 ulasan:

  1. kan kadang2...harga melampau sgt...jadi org lagi lebih memilih yg dah ade branding..

    BalasPadam

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...