Selasa, 1 Disember 2020

Projek WET KITCHEN

 hari ni aku masuk first stage nak buat wet kitchen 

kali ni aku deal dengan Ho, kontrator dari Muar..harapnya menjadi

aku cuma nak dinding kaler merah dan tingkap serta pintu .

selebihnya aku taknak mahal mahal

ni je aku request dia buat: 

1) dinding merah

2) tingkap ada 5 panel

3)pintu coating

4) concrete dapur

5) backsplah (sunat ) kalau mahal takyah

6) eletrik port 3

7) tarik paip baru


benda yang aku nak cari sendiri:

1) sinki

2) lampu ikea 

3) display storage

4)tempat gantung sudip


Aku harap plan aku berjaya !

Sumber: FB Anis Syuhada

Cantik pintu dia

Design Industrial 




sinki idaman 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...