Isnin, 28 Disember 2020

Nak Beli Norwex yang Mana?

 ok secara mudah norwx ada tiga jenis kain utama :

ada gak utk penjagaan diri seperti tuala mandi, dan mekap remover..tapi aku focus kat kitchen dulu.

ada tiga kain utama iaitu:

1) kitchen cloth- rm49 ..mana mana org aku suggest kan yg ini.

2) window cloth- ni nak bersihkan cermin selalunya, tgkap sliding door...RM 89

3) envicloth - ni rm 79. envi clotch lebih ganas kesannya bebanding kitchen cloth


aku bermula dengan kitchen towel.

so aku pun nak koranh rasa kitchen towel..

kalau korang beli set trio dapat 3 ..korang boleh share ngan kawan ..so 3=Rm129 /3 satu jatuh RM43

ok ? 

beza envicloth dengan kitchen cloth

ni set termurah utk org yang baru nak start membership ..tapi kain tu serius comel nauu..
cam tak sesuai pulak buat kerja dapor..


kalau korang nak jimat aku cadangkan korang share ngn kawan akwan ..so dapat lah murah ..sebab bila beli Rm150 ke atas ko diberikan title Elite Customer terus dapat 15% selama setahun .

kalau nak beli utk sanak saudara guna ke 15% tu ..

tu je nak share setakat ni ..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...