Selasa, 6 Ogos 2019

Bantal Lazada Pulak!

Semalam cadar, hari ni bantal pula.

Aku beli bantal ni kat Lazada RM8.90... kalau promo korang boleh dapat dengan hargaRM5.90.

Aku baca review beribu org dh beli kata bagus. So aku pun beli lah kan... actually barang tu dh sampai pun depan rumah aku . ninjavan yg hantar... masalahnya aku takde kat rumah dia main letak je depan rumah... wah! Banyak cantik!

Korang tahu semalam aku g gym . Aku berjaya bakar 335 kalori ... aku main ygcycling berdiri tu dalam 33 minit non stop

Yelah sambil aku borak borak dengan uncle cina sebelah tu...

So malam ni aku nak g gym lagi

Aku kena exercise,dengan exercise aku rasa lebih ringandan sihat!

Apa kebaikan exercise ni.

Bila kita exercise akan melancarkan peredaran kita. Ini penting.sebab dlm darah ada oksigen.
Aku akan berhenti makan malam.. makan sekeping roti cukup... jgn makan nasi atau heavybheavy lagi selebihnya baik aku tidur. Aku nak beli buah pisang elok jugak... malam makan benda ni sahaja... sebelum jam 8 malam semua setel.

Esok khamis, aku nak kemas rumah utk penyewa baru masuk. Dan nak nyapudan mop lantai.

Penyewa nak bawa ahli keluarga nya pada Sabtu ini.

Hari ni en Fadhil Kontraktor aku akan pasang econ dan buat paip tambahan utk cuci baju. Area laundry yg aku selalu letak mesin basuh tu ..

Ok sambung kemudian . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...