Jumaat, 16 Ogos 2019

Plan Birthday Anak



Sejujurnya aku belom pernah buat apa apa party sambutan hari jadi anak ,
yelah macam trend org muda sekarang sewa tempat dan buat birthday party anak , siap ada tema dan candy bar , cute apa?
yelah siapa taknak kan ..tapi bila mengingatkan kos nya aku tepok kepala dulu ..

aku adalah juga survey kalau nak sambut birthday kay Mc Donald dan KFC 


korang boleh refer sini 
actually aku tak go thru sangat macam man akaedah dia ..cuma korang kena baca policy baik baik ...contoh dia kata no refundable.yelah dia dah prepare everything tup tup tak jadi haru lah kan 
ni kalau pakej Mc Donald ..minimum spend okey ,maksud nya paling murah korang kena spend RM200
yang ni KFC

oklah kalau org kat kl mesti banyak choice lagi ..korang google je " LOKASI BIRTHDAY PARTY"

oklah ..hmmm..pada aku lah kan benda benda ni merujuk kepada lifestyle..kos korang nka buat benda benda ni semua paling tidak korang kena ada RM1 k tau..yelah kek je RM120 atau paling murah mungkin RM70 ..makanan, takkan takde goodies kan ..pastu nak sewa tempat ..lagi..nak ada candy bar lawo lawo ..decoration bagai ..eh! eh! seribu tu tak cukup tara mana ....


ermm..selalu member member aku belah kl lah mesti ada sambutan birthday anak ..siap naik khmeah ok ..hahha..bunyik cam jeles je kan ..hahha

ikutlah korang sebenarnya tak salah pun .tapi aku belum boleh buat macam tu ..tunggu lah suatu hari nanti ..paling terdekat nakbuat kenduri masuk rumah dah duduk lama pun tak buat kenduri masuk rumah lagi ..sekalikan dengan kenduri imran dapat 6A dan tawaran masuk sekolah Alam Shah Putrajaya 

insya Allah ..Aaminn...

bawah ni hanya sebiji kek strawberry cheese dan jamuan makan makan keluarga sempena birthday Iyad ..semoga Iyad membesar terus dengan sihat Insya Allah ..
kek pun buat jimat punya pasal ..

penuh belon satu rumah diorg kerjakan 

macam grand je bila ada belon 

throwback our annyversary 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...