Selasa, 6 Ogos 2019

REVIEW:Cadar Lazada

Aku beli dua cadar ni kat LAZADA. Nama kedai Express D, harga dia murah sahaja lingkungan dalam RM 23 dan RM22..kualiti bukan cotton..tapi ok.,ada getah fitted senang sikit nak pasang cadar kan ..aku pernah beli sekali yg tak fitted. tak best langsung..

asal beli utk homestay dh lawa macam ni aku pasang kat rumah je .. tak jadi letak kat rumah sew. Eh ! aku tulis homestay lah pulak tadi ...




oklah dengan harga 23@ 22 ringgit boleh sgt ...ni aku beli dr Pulau Pinang bukan shipping from China.. kalau China lama gila nka sampai ..

ni lebih cantik sebab dah edit gambo kat Insta

Yang ni pun cun jugak kaler pink kartun kartun ....

actually bukan cotton tapi oklah pada aku 

ni gambar dari store dia..maksud aku LAZADA punya laman web ..

kita dapat fitted je bukan sarung quilt macam dalam gambar ni ....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...