Rabu, 7 Ogos 2019

REVIEW BANTAL LAZADA

oklah bantal yg aku order akhirnya dah pun sampai 


macam biasa kita review bantal ni ..

jap!jap! apsal ko suka buat review review ni?

ok ...
aku suka lah share benda elok dan nak juga org beli benda yg elok.
kalau kita dh beli elok kita share lah ..
supaya akan datang org pun tahu sama ada ok atau tak ok sesuatu barang tu ..

kiranya kita ni membantu dia agar tak membazir beli benda yang tak elok...
aku mmg suka share share benda benda macam ni 

pedulikan org gelarkan aku RATU GOOGLE ..wthat ever! janji aku buat kebaikan bukan kejahatan ..

benda baik kita share lah kan ..apa salahnya 
review ni tak berbayar pun .aku tulis atas dasar aku suka nak share 


beli kat sini 

ini bantal dia..masa aku beli harga RM8.90 sekarang jadi RM7.90 kalau korang tak berkepentingan tunggu je sampai harga dia RM5.90 ..

oklah berbalik pada cerita asal aku kenapa aku nak beli bantal.
pertama , sebab nak letak kat rumah sew aku tu ..bantal dia semua lembik ..so aku beli jelah kat lazada.

TIPS BELI BARANG LAZADA:
1. baca review
2. ada return 14 hari
3. sebaik baiknya fullfilled by LAZADA ..senang urusan RETURN kau di masa masa akan datang ...

bantal ni beribu dah orang beli so aku berkeyakinan lah bantal ni ok ...

ini rupa masa dia sampai ...6 biji weh besar ni 
hat bergulung tu time belum bukak plastik ..biila dah buka dai kembang gitu ...

nampak tu 6 biji semua sekali ...


nampak kegebuannya di situ ...


ni 6 biji yng aku dapat ...
dari segi penghantaran tak lah lambat atau cepat sangat sebab aku order 3 Ogos 2019 dan dapat 7 Ogos ..dalam 4 hari gitulah ...3 ogos tu actually sabtu..kalau korang order weekdays mungkin sampai lagi awal kann...dia hantar by NINJAVAN.MY

Aku rasa kat kat jusco tak dapat harga ni ..mesti dalam puluh [puluh rege dia ...
paling murah 19.90 aku rasa lah ...

lepas ni boleh beli yang mahal sikit ..yg cotton ..lagi empuk kot ...


oklah ..itu je nak share 
boleh follow FB dan IG aku ...



sekarang ada promo tekan ni DI SINI 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...