Isnin, 5 Ogos 2019

FAMILY DAY T-SHIRT


tadi aku baca fb terbaca satu poster ni pastu aku terfikir ada betul nya..

kawan baik ,yg mereka faham ialah org yang sentiasa support mereka meskipun apa yg mereka buat tu tak betul..macam tu ke ?😞

aku mmg terasa dengan one of group whatssapp aku ..sebab aku terasa sikap mereka yg secara jelas nya ..meng"annoyying"kan aku ..hahah..

aku pun tak pasti dengan jelas atas alasan apa ..

aku ni jenis tak kesah pun korang ni nak beli handbag baru ke,
tp aku bukan jenis membeli sgt.
aku beli apa yg aku nak pakai dan aku beli benda yang perlu.

cth skrg aku tengah takde handbag ni tp aku pakai je apa handbag yg aku ada..

aku bukan sejenis buat koleksi handbag coach sampai 5 6 biji..
style aku guna lah sampai haus. pastu beli baru ..

kedua, aku juga bukan type yg windows shopping suka ukur jalan kat mall sebab aku rasa skrg ni aku takde masa tambahan pula Imran nak UPSR so mmg weekend pun kami byk masa habiskan di rumah atau tempat tuisyen ...

kalau aku g MPO tu adalah benda nak cari..macam hari tu nak cari kasut tennis Hafidz
lama gila aku tak g JUSCO dan aku hanya g speedmart99 beli barang rumah atau mydin utk beli buah dan sayur ...that 's it !

tengok wayang ? ermmm tak tengok dah sejak ada netflix kat rumah ...ada kawan aku suka tengok wayang ok je..itu cara nak released kan tension ko .silakan ...!

lagi?

aku tak makan kat kedai sgt ..ada hari tu kami makan kat Mykori dan asam pedas parit ani ...tapi tak selalu

aku suka baking, buat cookies dan masak dirumah .
so kalau nak makan sedap sedap aku lah yg bertanggungjawab utk masak semua makanan tersebut .

lagi?

beli kain buat baju ..ermmm aku tak sgt beli baju kalau beli pun aku suka beli kat HASNURI sebab murah dalam 50 ringgit atau 60 ringgit sepasang oklah..aku nak pakai hari hari g sekolah .

lagi?

tido hotel ..?
tak sangat ..palingg tidak aku bawa anak g swimming pool di Tiara Golf resort sebab suami aku member sana ..dia main golf so dia join club house situ....

so aku rasa aku ni biashe biashe sahaja ...

kenapa ada yang still tak suka dengan aku ?

😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔

Update: 

Baju baju dah sampai dan sgt berpuas hati!

ok ok t shirt aku dh sampai di tangan aku ..


pertama, saiz memang ngan ngam dengan budak budak ni
kedua, kaler dia ok ...
ketiga , kualiti kain sedap ..100% cotton beb ..memang selesa habis !!senyum sikit 
😊😊😊😊

oklah ...korang mmg wajib beli t shirt kat sini FAMSYMALL. COM ...



my princess...


my prince , Ihsan
another prince Iyad


Imran...



ni yang aku order ..so lepas ni nak order T-shirt kelas kira murah lah ekkk





ok tu je bai!


XOXO

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...