Khamis, 15 Ogos 2019

SURABAYA ..I'M COMING.

oklah ! 
actually rombongan sekolah ke Surabaya Oktober ni adalah lokasi jalan jalan luar negara aku tahun 2019 .

hihi ..cam tak best kan ..hahha...bajet nak g istanbul ..kkikkiki......masa aku beli tiket ke Surabaya harga nya ialah 700 lebih wow..macam nak g jeju je ..eh! jeju lagi mahal kan ...

kalau korang nak beli tiket guna air paz je 

tekan link ni Di SINI

airpaz murah wo ...aku selalu gak masuk airpaz bila nak cari tiket around asean ...dan perth.

oklah aku baru teringat , actually dh lama tahu tapi baru teringat yang Leisure Holiday ada apartment dekat gold coast dan Perth!!!

yeya berita baik ...aku suka !

tapi kan skrg ni macam macam isu ...currency kita pun dh makin jatuh bahaya kalau kita jalan jalan keluar negara selalu ..

korang jangan lah kecam aku pulak ..

hari ni baru ada kawan sattu sekolah aku share pasal bekas tukang kebun kitorg Pak Zaini skrg tengah susah ..sian dia ..makan nasi pun sekali 3 hari mak oiii..ada lagi zaman sekarang hidup susah macam tu....


Maka bersyukurlah kita seadanya..
jangan tamak tamak lagi ....

lega sikit aku dah tak join group whatssapp yg asyik nak cerita paal apa yg dia ada ..tunjuk selagiboleh ..nyampah!

aku skrg hanya fikir nak gain money je ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...