Sabtu, 24 Ogos 2019

Urutan di Melaka 2019

lepas baca status Dr Suriya pasal ni terus wassap. Memang lama nak urut badan . lepas dengar lokasi Melaka laju je ..
setelah membuat temujanji , maka sabtu lepas Zohor aku mula mengurut.

Cik Suindah ni mmg tukang urut di Hospital . Rupanya ada Department Urutan Tradisional di Hospital aku baru tahu ..Cik Su ni urut utk cari urat bukan urutan wellness sebaliknya urutan membetul kan urta urat ..Ya Allah mmg sakit sgt . tak tertahan aku dibuatnya..dia mmg urut ikut urat bila dia tekan sakit tu maksudnya laluan urat tu ada blok lah kut tu yang peredaran darah tak lancar mmg sakit setiap tempat yang dia sentuh tapi lepas dia picit badan rasa ringan ...lebih bertenaga ...


MAHAR PERKHIDMATAN SRIKANDI RATU MOBILE TERAPI
(Tertakluk 30KM Radius Kajang/Bandar Melaka)

Full Body Massage RM100 (60-90 minutes)

Therapeutic Massage RM120 (60-90 minutes)

Antenatal Massage RM100 ( > 20 weeks )

Postnatal Massage RM110 ( 50-70 minutes)

Breast Feeding Stimulation RM50 (15-20minutes)

Bertungku (Stone Compress) RM70 (30-40 minutes)

Bertangas (Steam Bath) RM70 - RM120
*tertakluk jenis tangas (20-30 minutes)

Berlulur (Herbal body scrub) RM90
(<60 minit>)

Mandi Anggun RM50

SENGKAK (Lifting) ~ RM50/each pax (15-20 minutes)

Sengkak Ratna (Rahim)
Sengkak Jelita (Muka)

Segala keperluan rawatan seperti 

Minyak urut
Batu/pemanas tungku serta daun herba
Tong tangas serta (daun herba @ RM15/pax)
*Disediakan oleh perawat 

Hubungi terapis kami :

http://SrikandiRatuMobileTherapy.wasap.my

Cik Suindah 01119206729                
Cik Shidah 013 2887834 T&C Apply

Satu yg aku paling suka Cik Su ni ialah dia belajar mengurut dari pusat pusat yang terlatih. bukan nya dapat dari mimpi .
sebab kebanyakkan tukang urut syok sendiri . hat ni dia memang "pegang" urut kita betul betul...pastu dia tekan ..mmg sakitlah ...
pastu yang aku suka dia buat solid 90 minit ..takde tipu tipu ..
masa dia nak dtg aku dh siap mandi dan dan bentangkan tilam bujang ..senang urut atas lantai 
 aku pun amik yg Dr Suriya amik Urut Therapeutic...dia kata tak sama urutan urutan ni ..kalau post Natal lain . Pastu dia kata dia amik yang lepas bersalin 3 hari RM500

Lepas dia urut aku jadi cuak nak panggil lagi ..tapi tengok lah kalau badan aku sakit sakit aku ingat nak urut lagi . RM120 90 minit ..berbaloilah ..

Orang melaka senang sebab sekarang Cik Su dah duduk semabok ..dlu dia keje di Kajang ....ok itu je nak share ...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...