Rabu, 14 Ogos 2019

REVIEW LONE PINE HOTEL, PENANG.

salam semuaaa¡
sekarang aku nak tanya apa factor korang pilih hotel sewaktu korang bercuti?

harga?
berapa bintang?
swimming pool?
free breakfast?
interior design?
lokasi ?

emmmm ..atau apa?

macam aku aku suka cuba hotel hotel yg aku tengok cantik org share dalam IG
tapi aku bukan belasah berapa harga nya

selalu nya aku pilih seratus lebih ...bila aku spend more than RM300 tu maksudnya kau pilih hotel yg extrab special dan aku nak family aku spend more times staying at sooom ...used maximum the faciities at the hotel..

maksudnya jangan ko dok otel mahal mahal pastu ko jalan jalan ..balik tinggal tido je..kalau macam tu baik ko amik bilik RM80 je semalam ...

ni antara paling mahallah ..sebelum ni RM300 lebih je aku book. 

bilik dia oklah agak luas...aku suka dia ada balcony dan balcony dia ada kolam ..itu lah yg lain sikit ..pool apa bath tub je..



bilik air dia korang bolehlah amik idea ID utk rumah korang ..yg bulat tu gegelung je ...

aku pilih bilik ngadap laut ..boleh lah mengadap juga tapi ada pokok pokok menghalang ...


susah hati betul bila bilik ait transparents macam ni ..kalau berdua takpe ni beranak pinak ..seb baik dada sliding door 

iron dan almari pakaian 

ada smart tv

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...