Selasa, 13 Ogos 2019

LONE PINE HOTEL PART 2

our room 310 ..mengadap laut ..not so direct lah ...!


   

keluar lift tingkat tiga jumpa ni ....


selepas adegan manda mandi di pool sekitar 2 jam maka kami berjaya check in ..YESSS!! 
masuk masuk  je bilik ...as usual mak dia pun snap lah hampir setiap penjuru bilik hotel ni..biasalah tak tahu bila lagi nak mai kannnn...
so kami pun decide nak rehat dulu dan malam ni baru jalan jalan tengok movie BOBOI BOY 2 
so letaps budak budak ni mandi lapar lah pulak 
masuk je hotel ..sambung sini pulak ...















maka dengan kuasa yg maka ada terjadilah maggie dalam mug hotel ..hahah..layan jugak sambil makan maggie dengar deruan ombak ..minum pulak kopi 3 in 1 ...masyukkk weh !






view dari bilik kami .....

lepas budak budak ni selesai makan mak ayah dia paksa tidur supaya malam nnt tak lah moody nak g tengok movie ...so petang tu mak ayah pun ber me time together cam honeymoon pulak ...







oklah 



apa lagi makan maggie pedas mamee dalam mug hotel je ...hihi


sambil melihat sunset ..tu budak dua org tu jadi mangsa ke amikkan gambar kami 😜







bajet honeymoon berdua ...




happy 13th tahun bersama ..bergaduh yg lebih banyak dari berdamai ...





Subhanalllah ..sangat mendamaikan ..laut itu mmg terapi utk kita ..sambil duduk duduk melayani keindahan alam ciptaan Allah SWT


Demi Matahari ..teringat surah As-Syams



senja itu kami berjalan berdua duaan sehingga hampir matahari terbenam ..dan bersiap siap untuk Paragon Malll..menonton movie BOBOI BOY 2
muka lapar nak makan ....nyum nyumss!

entah lah bila dah banyak gambar ni hilang pulak consentrasi aku menulis ..

oklah aku book bilik ni melalui booking.com dan aku dapat harga dalam RM 402..sebenarnya boleh dapat murah lagi dalam RM317 tapi aku tak pasti sama ada termasuk bfast atau tidak ..yg aku book ni inc bfast for two nnt aku cerita buffet breakfast dia ...

kalau korang kaya macam cik epal boleh amik yg satu rumah tu siap ada ruang tamu bagai ..dalam seribu satu malam .jadilah Hikayat Seribu Satu Malam hahahha...

so walaupun jalan ke Penang je pun kitorg spend almost 1k utk bilik hotel dan minyak tol makan makan ..oklah kan ..bahagi 6 orang ... nasiblah hotel ni tak bajet diva check in ikut kepala anak berapa orang ..kalau cam europe mampush !..


jadilah merasa tido hotel 4/5 bintang 

tapi kalau ikut pandangan aku tak lah best best gila sgt ...best lagi kat hotel yg bentuk Gold Coast Sepang tu ..

so lepas ni aku plan nak duduk Hard Rock Cafe Desaru ...

Doakan ya ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...