Khamis, 8 Ogos 2019

Review Brand Hisense

Aku beli tiga product Hisense.
Kata Fadhil kontraktor umah  aku yg pasang aircond, Hisense ni dulu dikenali dengan Mistral. Tapi sekarang jadi Hisense.

Elok je sejuk aircond tu... aircond aku beli baru RM675 murah lah. Kan ...
Lepas ni nk beli aircond letak kt CVR pulak... mana aci rumah sewa aircond...





ni aircond baru tu Hisense...nampak moden jugak..kebanyakkan org beli Midea tp aku rasa Hisense lagi ok ..meskipun brand made from China 

Kecik je 7.5kg..RM529 fully auto ...

Ini dalam dia...tak besar mana ..kalau yg kat rumah aku tu 14kg ..memang besar

peti ais tu dalam RM499...yes! semua beli kat LAZADA 

 Memang berbaloilah penyewa aku ni dtg sewa barang baru semua... korang boleh baca post aku di sini 

inilah dapur rumah sewa aku di Taman Tasik ...agak agak korang berbaloi tak sewa rumah ni RM1000

ni peti aisnya tak besar mana tapi oklah utk keluarga kecil

rumah sewa dapur aluminium ..cantik ...yg penting takde anai-anai 


noted: Penyewa officially masuk 10hb Ogos 2019 . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...